poniedziałek, 25 stycznia 2010

Good evening

Dobrze, a więc ruszamy. Mój profil na postcrossingu to: http://www.postcrossing.com/user/puszka i jakichkolwiek informacji na mój temat należałoby szukac tam ;) Dziś w świat ruszają moje pierwsze pocztówki i przyznam, że miałam niejaki kłopot ze znalezieniem odpowiednich, Kielce nie kwalifikują się na pewno do miast o najpiękniejszych pocztówkach. Ale! Zrobiłam odpowiednie poszukiwania i udało mi się uciułac kilka naprawdę porządnych kartek - poszperałam w antykwariacie, wyciągnęłam też pudła mojej matki i jestem całkiem zadowolona z efektów.


Wprawdzie pierwsza pocztówka, która wybiera się na Ukrainę, wcale nie pochodzi z Kielc, tylko z Frankfurtu, ale zdaje się pięknie wpisywac w ideę postcrossingu i muszę przyznac, że mnie oczarowała ;)


Ta natomiast przedstawia werandę dla orkiestry w pobliskim Busku (niestety, bez informacji, z którego roku pochodzi fotografia) i leci niedługo do Tamary z Rosji ;)

Z braku skanera, pocztówkom zrobiłam zdjęcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz